vrijdag 11 februari 2011

Eindelijk!!!

Héhé, hier ben ik weer.
Na een tijdje ben ik er weer, voel me weer fit genoeg om een kaartje te maken,
ben 2 weken geleden geopereerd aan mijn buik en kon nog niet veel doen als liggen en lopen, het gaat nu weer een beetje, nog niet alles, maar ja we mogen niet klagen..

Heb eindelijk een kaartje klaar, heb er wel 3 dage over gedaan, maar dat maakt niets uit.
Heb mijn nieuwe copic kleuren binnen namelijk set 36E te koop bij Harolds, nu in de aanbieding van 153,95 voor 89,95, dus ja, maar direkt besteld, en ze maar gelijk uitgeprobeerd.

Dit is hem dus geworden

Hoop dat jullie hem mooi vinden,

Papier is trouwens van de Action, hadden leuke blokken deze week, met leuke dessins

Nou genoeg verteld...

gr Erika

3 opmerkingen:

  1. Het is een geweldig kaartje geworden, en hele mooie kleuren. Suc6 nog met je herstel en een fijn weekend. Grtjs, Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou hij is super geworden mooi . En succes met je herstel gr gea misschien kan je als je je fit voelt even op mijn blog kijken gr gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mag er dan 3 dgn over hebben gedaan maar het resultaat is super...succes met je verdere herstel!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen